9 geriausi TikTok patarimai ir gudrybės: Gidas, kaip tapti „Viral“
Jei ieškote geriausių "TikTok" patarimų, kaip tapti Viral, mes jums padėsime. Pateikiame geriausius "TikTok" patarimus prekių ženklams, norintiems įsitvirtinti internete.
Per 30 sekundžių:
- Prekės ženklams, ieškantiems būdų, kaip gerai veikti "TikTok", jie gali atrodyti kaip šventasis Gralis… arba kaip didžiulė našta.
- Susiaurinome "TikTok" patarimų, kaip tapti virusiniu, sąrašą, kuriuos tikrai turite žinoti, jei norite įtvirtinti savo prekės ženklo balsą mėgstamiausioje Z kartos socialinės žiniasklaidos platformoje.
- Šie "TikTok" patarimai padės padidinti savo turinio sekėjų skaičių, padidinti įsitraukimą ir užtikrinti, kad jūsų "TikTok" pastangos nenueitų perniek.
"TikTok" patarimai gali būti painūs. Būkite individualūs, ne – bendradarbiaukite. Naudokitės tendencingais garso įrašais, ne – kurkite savo. Žiūrėkite į tai rimtai, ne – būkite pasirengę pasijuokti iš savęs.
Taigi kokia yra tiesa?
Kaip ir bet kurioje socialinės žiniasklaidos platformoje, sėkmė "TikTok" priklauso nuo jūsų gebėjimo pritaikyti turinį prie auditorijos ir jos lūkesčių. Tačiau labiau nei bet kurioje kitoje programėlėje "TikTok" turinys yra unikalus. Jame pirmiausia naudojami vaizdo įrašai, dažnai labai daug bendradarbiaujama ir vadovaujamasi tendencijomis.
Visi šie veiksniai yra priežastys, dėl kurių jis pasirodė toks populiarus tarp didžiausios auditorijos: Tai taip pat priežastis, kodėl ši platforma tokia patraukli prekių ženklams, nes taip pateksite į didžiausios vartotojų kartos akiratį.
Visi mūsų "Tiktok" patarimai ir gudrybės yra išbandyti, todėl juos verta pritaikyti savo rinkodaros strategijose. Galite mumis pasitikėti – esame "TikTok" ekspertai, turintys pakankamai virusinių kampanijų, kad tai įrodytume.
Jei norite tapti "TikTok" virusu, tai yra geriausi TikTok patarimai, kurių reikėtų nepamiršti.
1. Peršokti prie dabartinių tendencijų
Svarbiausias "TikTok" patarimas, kurį galime duoti, – būtinai kurkite vaizdo įrašus, kurie būtų susiję su tuo, kas tuo metu yra madinga. Iš visų "TikTok" patarimų didžiausią poveikį jūsų matomumui gali turėti virusinių garsų, memų, iššūkių, vaizdo įrašų idėjų ir madingų hashtagų panaudojimas.
Tendencijos "TikTok" yra valiuta, nes populiariausi vaizdo įrašai gali įkvėpti tūkstančius antrinių vaizdo įrašų, o algoritmas populiariausius išstumia didesniam naudotojų skaičiui, todėl atsiranda daugiau vaizdo įrašų, daugiau peržiūrų, daugiau įsitraukimo…
Žinoti, kokios yra tendencijos, yra pirmas žingsnis, norint įsitraukti į jas arba patiems jas pradėti. Norint atrasti jums aktualiausias tendencijas, svarbu patiems pradėti įsitraukti į "TikTok". Ieškokite savo nišos hashtagų, tada pamėginkite arba komentuokite pastebėtus trendinius vaizdo įrašus. Jums skirtas puslapis (FYP) prisitaikys ir parodys daugiau šio žanro tendencingų vaizdo įrašų. Įvertinkite tai, ką matote, ir veikite greitai! TikTok kūrėjai, kurie per lėtai prisijungia prie tendencijų, gali pasimesti triukšme.
Pernelyg lengva užsikrėsti dėl "TikTok" tendencijų skaičiaus ir tempo. Jūsų laimei, turime savaitinį tendencijų naujienlaiškį, kuris atlieka visą darbą už jus.
2. Naudokite tinkamus hashtagus
Populiariausių "TikTok" hashtagų naudojimas kaip kūrybiško turinio kūrimo pagrindas gali iš tiesų padėti išskirti jūsų prekės ženklą – be to, taip tapsite labiau matomi tinkamiems naudotojams.
Kadangi "TikTok" algoritmas, spręsdamas, kokį turinį reklamuoti, atsižvelgia į vieną iš veiksnių – hashtagus, naudodami tinkamus hashtagus užtikrinsite, kad jūsų turinys bus skirtas tinkamoms auditorijoms – ir daug didesnė tikimybė, kad jis bus palankiai sutiktas.
Ne tik algoritmas ieško hashtagų. TikTok naudotojai naudoja hashtagus, kad padėtų kitiems suprasti, apie ką yra jų vaizdo įrašai, ir kad jų vaizdo įrašus būtų lengviau atrasti. Savo ruožtu "TikTok" vartotojai ieškos žymų (angl. hashtag), kad rastų jiems aktualų turinį. Jei naudosite tinkamą hashtagą, pateksite į labiausiai įsitraukusių žiūrovų, kurie aktyviai ieško tokių pat vaizdo įrašų kaip jūsų, akiratį.
Daugiau apie geriausius virusinius hashtagus, kuriuos turėtų naudoti jūsų įmonė, galite sužinoti čia.
3. Didinkite savo paskyros autoritetą
Kalbant apie praktiškai pritaikomas "TikTok" gudrybes, tai gali skambėti miglotai, tačiau iš tikrųjų tai gana paprasta: daug didesnė tikimybė, kad vaizdo įrašas taps virusiniu, jei jį pateiks patikima, kokybiška paskyra. Tai reiškia, kad jūsų prekės ženklas turi teikti pirmenybę nuosekliam ir reguliariam įkėlimui, taip "TikTok" algoritmui parodydamas savo paskyros patikimumą.
Dar vienas būdas padidinti savo autoritetą – laikytis vienos iš svarbiausių platformos prekių ženklams taikomų taisyklių: neperpublikuokite turinio!
"TikTok" algoritmas pažymi nekokybišką arba neoriginalų turinį, o toks dažniausiai būna perkurtas turinys. Be to, turinys, kuris gerai veikia vienoje platformoje, nebūtinai veikia kitoje. TikTok" naudotojai nori vartoti turinį, kuris yra vietinis ir organiškas platformai – pavyzdžiui, specialiai "TikTok" sukurti skelbimai žiūrimi 13 % ilgiau.
Dar vienas TikTok patarimas? Įsitikinkite, kad ribojate vaizdo įrašų pašalinimo atvejų skaičių, nes taip algoritmui pasakysite, kad esate linkę skelbti prastos kokybės turinį.
Daugiau patarimų apie neaiškų "TikTok" algoritmą rasite šiame tinklaraščio įraše.
Geriausi "TikTok" patarimai ir gudrybės
Šie 9 "TikTok" patarimai padės jums tapti "TikTok" žvaigžde. Nepamirškite jų laikytis ir būsite pasirengę sėkmei.
- Pasinaudokite dabartinėmis tendencijomis
- Naudokite tinkamus hashtagus
- Didinkite savo paskyros autoritetą
- Sekite savo turinį
- Vaizdo įrašai turi būti trumpi ir greiti
- naudokite kryžminį reklaminį skelbimą
- Žinokite, kas yra "TikTok
- Žinokite, kada skelbti įrašus
- Žinokite, ką norite pasiekti
Numeris 10? Tai paprasta: perduokite vadžias agentūrai SharkLinker. Įvairių dydžių ir pramonės šakų partneriams vykdome įvairias "TikTok" kampanijas, įskaitant įtakingųjų rinkodarą, "TikTok" paskyrų plėtrą ir dar daugiau. Susisiekite ir sužinokite, kaip galime jums padėti.