Serviso gyvenimas
Kai kažkas velkasi marškinius ir žygiuoja į darbą biure, kažkas taip pat velkasi kombinezoną ir eina dirbti į auto servisą. Čia atvažiuoja mašinos, jas reikia pataisyti, padažyti, įrangą reikia turėti savo, galima ir kompresorių nuoma, kaip ir kitų įrankių, įrangos. Auto serviso darbuotojas Julius pasiryžęs papasakoti, su kokia kasdienybe susiduria jis ir jo bendradarbiai, kolegos, taip pat kasdien kišantys pirštus į tepalą.
Pirkta ir nuomota įranga
Julius sako, kad pastaruoju metu kyla daug diskusijų, ar verta turėti visą įrangą pas save, ar kartais ją geriau tiesiog išsinuomoti, kai atliekami tam tikri darbai. „Matote, servisas ne guminis, čia visos įrangos nesutempsi. Aišku, kad čia nepadarysi taip, kad būtų viskas, bet kai ką būtina turėti su savimi. Pavyzdžiui, kompresorių nuoma mums kartais net labiau apsimoka negu jo pirkimas. Čia priklauso ir nuo masto, kokio dydžio tu savo servisą turi. Tarkime, ten tie pagrindiniai visokie įrankiai ir įrangos tai yra būtini. Pavyzdžiui, domkratas, visokie tepalai ir t. t. Negali net servisas apskritai funkcionuoti, neturėdamas šitos įrangos, bent jau mums, vaikinams šio garažo taip atrodo. Tačiau, tarkime, galima jungtis su kitais servisais ar su auto priežiūra susijusiomis įmonėmis. Pavyzdžiui, pas mus nėra plovyklos, bet mes jungiamės ir kooperuojamės su tokia visai šalia esančia. Tai taip vieni kitiems ir klientų priviliojame. Čia kaip ateiti į prekybos centrą ir pamatyti prie alaus padėliota traškučių bulvių, ir jų irgi taip pat norėti. Čia tikrai beveik tas pats“, – sako Julius.
Klientų žinios
Anot meistro, pats darbas yra visada įdomus, nes tai kaip uždavinys, kurį turi išspręsti, kol randi gedimą. Vieniems darbuotojams patinka tai, kad reikia dirbti su technika ir jie nenori bendrauti su klientais. Kitiems, atvirkščiai, didelė pramoga pabendrauti ir su į servisą atvykstančiais vairuotojais. „Pagal tai ir skirstomės darbus. Kažkas važiuoja užpildyti popierių, kad būtų kompresorių nuoma, kažkas kompresorių parsiveža. Kažkas tupi skylėje po automobiliu ir krapšto jo vidurius, ieškodamas gedimo. Kažkas užsiima bendravimu su klientu ir jam pasiūlo vis daugiau paslaugų. Tai normalus ir suprantamas žingsnis versle. Tiesa, tos klientų žinios kartais mums sukelia juoko. Atvažiuoja koks vyriškis ar moteriškė, ir tvirtina kažkokius dalykus, maždaug, kad jų automobilis neužsiveda normaliai, nes gal akumuliatorius nusėdęs. Bet iš tikro bėda yra visai kitur, mes tą žinom“, – pasakoja meitras.