Kaip komunikuoti su klientais karantino metu?
Daugelio įmonių pardavimai antrojo Lietuvoje karantino metu ženkliai sumažėjos. Tiesa, tam tikrų prekių elektroninė prekyba kaip tik išaugo. Vienu ir kitu atveju rinkodaros specialistai sako, jog įmonėms reikalinga nuosekli išorinė komunikacija, bendravimas su esamais, buvusiais ir potencialiais klientais, žiniasklaida, įmonės įvaizdžio formavimas visuomenėje. Išorinės komunikacijos su esamais ir buvusiais klientais tikslas – didinti pardavimus. Kaip su jais tinkamai bendrauti?
Išorinės komunikacijos priemonės
Pirmiausia reikia pasirinkti komunikacijos su klientu priemones. Dažniausiai tai būna naujienlaiškiai bei socialiniai tinklai, spaudos pranešimai. Didžiausia tikimybė užmegzti santykį su buvusiu ar potencialiu klientu yra per naujienlaiškius. Palikus įrašą socialiniame tinkle, daugelis sekėjų jo gali nepastebėti, tuo tarpu laiško, atėjusio į elektroninio pašto dėžutę nepastebėti sunkiau, ypač žmonėms, kurie aktyviai naudojasi internetu.
Taigi, nebrangi išorinė komunikacija per naujienlaiškių siuntimą padės vystyti santykius su klientais. Kaip greitai sukurti patrauklų naujienlaiškį ir jį išsiųsti daugybei adresų? Galima pasinaudoti įvairiomis platformomis internete, kaip, pavyzdžiui, „Vivasend“. Tai puiki platforma, už nedidelį mokestį leidžianti pasiekti daugybę adresatų. Sukurti įdomų naujienlaiškį su „Vivasend“ labai patogu, vos keliais mygtukų paspaudimas galima perkelti nuotraukas ir aprašymus iš elektroninės parduotuvė ir kitų interneto puslapių į kuriamą laišką.
Labai svarbu, kad pasirinktos išorinės komunikacijos priemonės leistų analizuoti rezultatus. Vivasend.lt platforma suteikia reikiamus duomenis po naujienlaiškių išsiuntimo ir leidžia analizuoti klientų įpročius, stebėti, kokio turinio laiškai sulaukia daugiau dėmesio bei atveda link pardavimų.
Komunikacijos turinys per karantiną
Išorinė komunikacija bus veiksmingesnė, padės sukurti šiltą ryšį su klientais, jeigu ji nebus vien apie pardavimus ir prekes. Karantino metu galima papasakoti klientams įvairių istorijų, kaip jūsų įmonė įveikia sunkumus, kokie sprendimai buvo priimti, kokia nauda visuomenėje sukuriama, pavyzdžiui, įmonei nusprendus neatleisti darbuotojų.
Komunikacija internetu šiuo metu ypač aktuali, nes karantino metu žmonės daugiau laiko praleidžia internete. Taigi, kurdami naujienlaiškius, šalia nuolaidų, raginimo įsigyti naudingų prekių ar paslaugų, pasakokite klientui, pavargusiam nuo COVID-19 prastų žinių, apie teigiamas patirtis per karantiną.