AdWords reklama – puiki reklama verslui
Norint greitai išpopuliarinti savo verslą ir pritraukti naujų klientų, galima pasitelkti įvairių reklamos būdų. Žinoma, labai svarbu atsirinkti, kokios priemonės yra efektyviausios ir gali atnešti naudos. Pavyzdžiui, vos keliolikos sekundžių reklama televizijoje, radijuje ar išpirkta patraukli pozicija baneriams populiariausiuose portaluose kainuos labai dideles sumas. Ir nors tokia reklama pasieks milžinišką srautą žmonių, tik nedidelė dalis taps jūsų klientais. Tai reiškia, kad gautas grįžtamasis ryšys atneš pelną, tačiau jis nebūtinai bus ženkliai didesnis už reklamai išleistus kaštus. Jei norite ir veiksmingos, ir valdyti biudžetą leidžiančios reklamos ten, kur pasiekiama didžiausia auditorija, išbandykite AdWords reklamą.
Google AdWords – tai vienas greičiausių ir paprasčiausių būdų atsidurti Google paieškos viršūnėje. Viskas veikia raktinių frazių ar žodžių principu, kuomet kruopščios analizės metu išsiaiškinama, ką paieškos sistemoje įveda jūsų potencialūs klientai.
AdWords reklama itin efektyvi todėl, kad internetinėje erdvėje transliuojami skelbimai atsiduria pirmosiose paieškos pozicijose, todėl ženkliai didėja tikimybė, kad ją pamatys jūsų potencialūs klientai. Dar vienas jos privalumas – susiaurinama paieška. Jei turite surinkę nemažai informacijos apie savo potencialius klientus, ją galite puikiai panaudoti kurdami reklamos kampaniją ir ją susiaurinti pagal amžių, demografinius rodiklius ir t. t. Taip dar labiau padidinate tikimybę pasiekti tikslinę auditoriją.
Kadangi AdWords reklama lankytoją nukreipia tiesiogiai į jūsų puslapį, jiems nereikia patiems ieškoti papildomos informacijos apie teikiamą prekę ar paslaugą – viskas randama vienoje vietoje, apibūdinta smulkiai, aiškiai, suprantamai. Tai didina tikimybę, kad lankytojas priims sprendimą imtis konkrečių veiksmų ir taps jūsų klientu.
Na, o turbūt labiausiai viliojanti priežastis, dėl kurios AdWords reklama tapo tokia populiari – tai, jog sukūrus Google AdWords kampaniją, galite nesunkiai sekti jos veiksmingumą. Pateikti duomenys nurodo, ar jūsų reklaminis skelbimas buvo gausiai lankomas, ar lankytojai svetainėje rado, ko ieškojo, ką jie pirko, kiek išleido ir t. t. Visa ši informacija leidžia greitai išsiaiškinti, ar dabar transliuojami skelbimai neša naudą. Jei ne – bet kada galite pakeisti reklamos turinį.